tick

Okej, egentligen har inte jag tid att göra detta inlägget men, allt för er skull <3 haha. Jag har så sjuuukt mycket att göra nu för tiden, denna veckan t.ex. har jag no prov (ca. 30 sidor) musik (ca. 45 sidor) och idag fick jag reda på att jag har so prov imon. Jag kommer inte hinna men jag skiter i musiken för den är tråkigast och inte så viktig. Allt jag gör har typ med skolan att göra, jag vaknar, går i skolan, går hem och pluggar och sover. Men imon har vi peddodag så då slutar jag ett! :D fast i och för sig ska jag hem och plugga då haha. Åhh, idag hade vi en håltimma på typ en och en halv timma och då gick jag och Jennifer till hemköp och köpte kakor och sen gick vi till bibblan och pluggade och åt kakor, det var hur mysigt som helst! :D  Till helgen ska jag kanske till Lund :) Vet ni vad jag är cpsugen på, rostade mackor med ost och hallonsylt, okej konstig blandning men det är jättegott, jag åt det när jag var liten. Men nu ska jag fortsätta läsa om franska revulotionen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0