Pömsig

Nu, efter 2 dagar har jag äntligen städat klart mitt rum! :D hahaha men jag har faktiskt städat det skeetordentligt, jag har flyttat runt möblerna och dammsugit under och så till och med. Jag hann inte med någon sugarpaste idag men ska försöka hinna med det imon, fast egentligen vet jag inte vad jag ska ha den till eller asså jag vill göra en tårta och täcka den med sp men det känns inte riktigt som om man bara kan göra en tårta så där utan att det är nått att fira. Men vi får se. Imon ska jag spela två matcher men vet inte riktigt hur det kommer gå eftersom att min hals just nu är i upplösningstillstånd. haha asså jag har verkligen megaont i halsen fast det hörs inget när jag pratar, konstigt...
Blev jätte nöjd med Carpe Diem skylten, vet att det är så mainstreem men jag tycker det är så fint! :) Ja så här ser mitt rum ut iallafall haha, fast inte så ofta men när det är städat ;)
Men nu ska jag nog sova, har samling kvart över åtta imon :( ingen sovmorgon den här helgen heller asså.
Pusssisar
blixt eller inte jonna?
Kommentarer
Postat av: chanette

vill bara tipsa om en tävling hos mig där man kan vinna Nigellas toppen bra recept bok. Kanske du är intresserad.

http://tartpalatset.blogg.se/2011/march/vinn-nigellas-kokbok.html

2011-03-19 @ 10:22:23
URL: http://tartpalatset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0