Knorr Knorr

Nu är kakorna färdiga fast inte städningen... hehe men jag ville inte börja dammsuga kl. tio på kvällen liksom så jag gör det imon istället! :) När man måste lyssna på typ 80 rocklåtar från 60-talet blir det desutom ännu tråkigare att städa.
Jag är så jäkla nöjd för idag fick jag tillbaka en engelska text som jag fick mvg på och en svenska deckare som jag med fick mvg på ( vi behöver inte nämna den lilla pricken framför som nog inte var ett minus haha nu blev det luddrigt) aja iallafall är jag skeet nöjd och nu känns det iallafall liiite bättre att gå upp på mornarna ;)
Imon ska jag åka och kolla på mitt kära innebandylag som ska spela match, egentligen skulle jag med spelat men jag var sjuk onsdag, torsdag och har fortfarande fett ont i halsen så det blir läktarn för mig. Just det! imon ska jag göra egen sugarpaste med hihi vi får se hur det går... :P
Jag är lite nybörjare så snälla jonna hjälper mig med min blogg (inte med paulines) hahaha men jag har iallafall gjort några kategorier men dom funkar typ inte om man inte lägger nått i kategorien så tänkte lägga ut lite bilder sen för att få alla kategorier på plats ;)
puss och hej!
Nu är kakorna färdiga fast inte städningen... hehe men jag ville inte börja dammsuga kl. tio på kvällen liksom så jag gör det imon istället! :) När man måste lyssna på typ 80 rocklåtar från 60-talet blir det desutom ännu tråkigare att städa.
Jag är så jäkla nöjd för idag fick jag tillbaka en engelska text som jag fick mvg på och en svenska deckare som jag med fick mvg på ( vi behöver inte nämna den lilla pricken framför som nog inte var ett minus haha nu blev det luddrigt) aja iallafall är jag skeet nöjd och nu känns det iallafall liiite bättre att gå upp på mornarna ;)
Imon ska jag åka och kolla på mitt kära innebandylag som ska spela match, egentligen skulle jag med spelat men jag var sjuk onsdag, torsdag och har fortfarande fett ont i halsen så det blir läktarn för mig. Just det! imon ska jag göra egen sugarpaste med hihi vi får se hur det går... :P
Jag är lite nybörjare så snälla jonna hjälper mig med min blogg (inte med paulines) hahaha men jag har iallafall gjort några kategorier men dom funkar typ inte om man inte lägger nått i kategorien så tänkte lägga ut lite bilder sen för att få alla kategorier på plats ;)
puss och hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0