Blogg debut

Första inlägget på blogg.se, spännande... Får se om jag listar ut hur man gör hihi. Men idag ska jag städa mitt rum det ser ut som... jag vet inte vad, sen har jag köpt en väggtext som det står Carpe Diem på som jag ska sätta upp och så ska jag ta ner min kära julstjärna och inte få sätta upp den förrens om typ 9 månader snyft...
Men efter det ska jag baka!! Det blir Bageriets bästa emelies bärdröm som jag har velat baka länge men aldrig gjort.
I helgen har jag nästan inga planer vilket är asgött! för jag har varit bortrest 3 helger på raken så det blir skönt att göra lite ingenting så där hihi :)
men puss och hej, förhoppningsvis kommer det upp lite bilder på nybakta kakaor och ett nystädat rum senare idag ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0